Anova, korrelation, varians, standardavvikelse...

God kväll!

Mitt huvud är helt proppat med ovanstående.. shit.. fattar nadanadanada!! Men tänker att det kanske lossnar så smånigom!? (hm verkar troligt)

har nyss kommit hem från träning, step, och ligger nu och jäser i soffan efter en god portion med potatismos (egengjort såklart!), stekt fisk och en god sallad! MUMMA! :)

Tänkte ge mig på att öppna böckerna en snabbis, men måste ju se bonden först!! spännande! någon mer än jag som känner hat mot Magnus!? jag tål inte karln!!!

Nu tänkte jag (för att göra nåt annat) skriva lite saker som mig som ni kanske/kanske inte vet...! spännande va!? :)

* Jag har extremt kort stubin, tänder skitlätt
* Fiskbullar i hummersås är något som verkligen kan ge mig cravings
* Jag är hypokondriker och de vanligate sjukdomarna jag lider av är cancer och hjärtsjukdomar
* Om tre år vill jag vara gift
* Jag har snöat in på att jag måste ha en berså på mitt kommande hus tomt
* Jag var jätteelak och konstig under min tonårsperiod
* Mitt vänstra lår är mindre än mitt högra (efter en knäolycka för lääänge sen)
* Jag är född med förstorade menisker vilket min läkare bara sett 7 fall av under hans 20 år i yrket
* Innan min operation (se ovan) frågade jag på allvar läkaren om det var säkert att jag skulle vakna igen
* Jag har aldrig haft hål i tänderna
* Jag får ångest om jag inte tränar
* Någon gång i mitt liv vill jag åka till ön Zanzibar
* Jag tror på Gud
* Jag skulle vilja testa att leva i serien vänner (aldrig jobba-bara hänga på coffehouse liksom!)
* Jag är otroligt klumpig
* Jag har sjukhusskräck
* Jag har bra självförtroende (oftast iaf!)
* Det jag värdesätter högst i livet är min familj och mina vänner
* Jag kan inte prata med normal röst med djur
* Jag gillar att kalla Rickard för massa smeknamn som han hatar.. men efter 8 år börjar han äntligen lyssna :)
* Rickard är min enda stora kärlek och är den jag vill leva mitt liv med
* Jag blir förbannad inombords när det är fullt på spårvagnen, men ändå bara MÅSTE folk knöla in ytterligare en barnvagn.
* Jag gråter väldigt lätt

Ja.. det var några saker om mig som ni kanske inte visste!? vem vet.. kanske kommer en fortsättning på detta om jag orkar någon annan dag... finns massa saker ni inte vet :)

nu äre bonden igen

This is me! :)


Kommentarer
Postat av: Elin och Ollan

Vi hatar också Magnus!

2008-12-03 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0