Effektiv tisdag!

God kväll!!

Tisdagkväll och gissa vad jag gör!? (rätt svar ska vara ligger i soffan och kollar TV!) Har dock varit mycket effektiv idag och hunnit med en hel del plugg, promenad, möte med mentor bland annat! Får summera min tisdag som nöjd tycker jag!

Känner mig lite småhängig.. hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk.. har INTE tid med det!

Längtar till helgen..då kommer nämligen min kära rickard på besök!! :) finfint som snus! ska hänga på liseberg bland annat! supermysigt nu i juletid!

På tal om jul har jag varit hemma hos linda idag (mestadels plugg där faktiskt!) och klätt hennes rosa gran i rosa belsyning, rosa kulor och glitter! MYCKET FINT!!

Nää.. nu ska jag ringa till min kära linda som nyss ringt!

                                                                                      


Min fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0