Feber å skit!

Hej hej hallå!

Ja, som ni märker av överskriften så har det inte blivit någon solning eller promenad. Kommer inte heller bli någon spinning ikväll.. har haft värsta feberfrossan på länge i natt! :( Men mår ändå rätt hyfsat idag, lite hängig bara..! Sitter vid datorn här och skriver på min hemtenta.. måste ändå pallra mig iväg till bibblan för att hämta artiklar! Tur att man har en söt man som springer omkring här med ipren, vatten och sånt! :)

Måste ju vara helt frisk till nyår! VIKTIGT!

aaa.. usch, vill verkligen inte plugga mer nu!! Var ändå duktig igår å satt uppe till halv elva! (med små avbrott av annat skoj man kan göra på internet såklart!)
Knåpade ihop en sida iaf på tentan och han läsa en artikel och skriva frågor..
så får väl trots allt känna mig rätt nöjd va!?

Mitt mål idag: hemtentan klar!!

Nää.. back to work så att säga!
Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0