Fly me to the moon.

Guten morgen! Eller snarare god förmiddag! (kan dock inte säga detta på tyska!)

Sitter här vid datorn i mitt kök och försöker sammanfatta ett stycke ur den älskade boken Interpreting qulitative data.. HM. inte det lättaste.. får sitta och leta upp och översätta sisådär varannat ord! Tur att det finns ordböcker på internet, mycket smidigare än att sitta och leta i en bok! :)

Tog sovmorgon idag.. min klocka ringde 8.00, men vaknade inte ordentligt förrän 8.30, mycket skönt!! Varit ute en snabbis, ätit frukost och nu sitter jag alltså här! Vill hinna träna idag, men vet inte om tid finns? Får väl annars bli en promenad till eller en springtur nere i hamnen!?

Måste nog återgå till detta.. hade som mål att vara kvar till lunch.. min lunch får nog bli vid tidigast 14 i så fall :)

Glöm inte, konsert ikväll!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0