God morgon!

Hello darlings!

Känner mig så effektiv! uppe tidigt, mailade iväg grejer, packade lite, fixade med mina sista julkort osv.. ! Har även tjuvtänt sista ljuset i ljuststaken.. och anledningen till detta är ju faktiskt att jag åker hem ikväll, å man vill ju utnyttja max av julgrejerna man har va!! :)

Idag blir det skola mellan 9-15, därefter hem å köra sista packningen innan mitt tog mot Norrköping går kl 18.42. Ska då även ta hand om disken.. kan tänka mig hur fräscht det kommer lukta här annars när jag kommer tillbaka om tre veckor!

Å min fina, fina, fina Rickard! Han jobbar ju kväll/natt denna vecka å då skulle ju jag fått komma hem till en tom lägenhet.. men så ringde han igår kväll å sa att han bytt å fixat så att han skulle jobba fm så han kan vara hemma när jag kommer ikväll! underbart!! :) KÄRLEK!!

ÅH! Jag är i sån julstämmning! Mmmm... underbart underbart underbart! (känner mig aningen hypad.. undrar om man kan bli hög på julen?)

Gott folk, måste kila!

Ha det kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0