Have yourself a merry little christmas..

God kväll!

Har verkligen, verkligen, kommit i julstämning nu, efter att ha haft vår vinterkonsert!! Nyss kommit hem.. känner mig sjukt trött och sliten nu.. förra veckans bravader med extremt lite sömn börja komma ikapp mig nu..

så tänker faktiskt gå raka vägen till sängen nu!

Måste ju bara nämna också, att jag tog mig ut å sprang (okej, intervallträning) i ca 45 min idag. kanske det som tog mina krafter? i alla fall är det väldigt skönt i luften att springa nu, dock är det inte lika skönt i lungorna att andas ner kylig luft.! (Hm, intresseklubben antecknar förstår jag?)

Nåväl. Imorrn blir det kalas för Natalie! MYSIGT! :)

Puss på er å sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0