IHHH!

Hej vänner!

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Som ni säkert förstår är jag nu sambo på De Wijks väg i Fimpen, med min kära Rickard! Känns underbart! :)

Anledningen till den dåliga uppdatering är att jag helt enkelt inte haft tid på grund av alla julbestyr! Det pyntas, letas gran, kläs gran, kokas kola, slås in julklappar, dricks glögg.. ja, you name it! Helt otroligt underbart med andra ord!!!!! :) Om bara 2 dagar är det julafton..alltså, känns så sjukt konstigt att det redan är jul!?

Idag kommer Anna hit för att förbrereda vår intervju som kommer äga rum senare under em. Jajamän, här är man inte ledig inte.. ska faktiskt nu innan Anna kommer hit, läsa lite i min älsklingsförfattare Silvermans bok.. YEAH!

Gott folk, bild på vår extremt stora och fina gran kommer! ska bara hitta Ricks kamera!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Bror

Julen är överskattad!!!!!

Dock är glögg gott.

2008-12-22 @ 15:55:55
Postat av: Malin

Skulle snarare säga att julen är underskattad!! :) Hur mycket pengar vill du ha för biljetterna? Vill du ha i hand eller konto!?

2008-12-22 @ 16:29:54
Postat av: Bror

Vi kan ta det kontant om det funkar?

2008-12-22 @ 17:29:54
Postat av: Malin

Blir kanon! men blir på julafton då!? Eller ses vi något innan?

2008-12-22 @ 17:40:46
Postat av: Bror

julafton blir bra. Blir tv spel hos mig imorgon kväll annars ifall det är intressant

2008-12-22 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0