JAG BLIR GALEN!

Hade skrivit världens inlägg å vad händer!?? JO DET FÖRSVINNER HELT PLÖTSLIGT!!!!!! (ja okej, jag råkade trycka på någon annan knapp än jag skulle, men ändå!!!)

GAH. nu blire inget nytt ialla fall. jag orkar inte!! Är trött.. borde sova, så dags att krypa i säng om jag ska somna innan tre eftersom det tydligen tar stört lång tid för mig att somna! (kan det ha något att göra med att jag vägrar somna, utan istället ligger på helspänn å lyssnar efter potentiella mördare å tjuvar!? å att jag måste gå upp då och då för att kolla igenom alla gömställen?)
Tror mitt sovmysterium är löst... :)

Nu är det nog för ikväll. mitt huvud är tomt,har inget vettigt att skriva, så återkommer imorrn!

Sov gott!


Den här raringen har jag hjälp med håret ikväll! Och som tack? Hemmagjord kycklingsallad! MUMMA :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du borde lägga in en före och en efter bild.. Eller kanske inte.. =) Ses på skolan snart! PUSS

2008-12-10 @ 09:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0