Knep & knåp.

God kväll vänner!

Sitter här och knåpar på min hemtenta.. (ja jag vet, jag blir aldrig klar!!!) dock snart skrivit halva! :)

Denna dag har varit ganska betydelselös.. har legat inne mest, känt mig allmänt hängig. Tog mig iaf ut på en promenad.. passade på att knalla till biblioteket för att låna artiklar/böcker.. men fanns något av det jag ville ha? NEJ! hur göra nu? Hittade en bok på Norrköpings bibliotek, så får väl ta mig dig för att låna den! Har skaffat lånekort iaf!

Funderar på att gå och lägga mig redan.. kolla scrubs å sånt! Rick jobbar, så helt ensam är jag.. :( men får ha säng och täcke för mig själv! (även om det såklart är mycket mysigare att dela.. )

Vet inte om jag får ut något mer vettigt idag av plugget? Klockan är ju ändå nio liksom..

ÄH. lägger upp lite bilder från min promenad förut, dock blev dom ganska suddiga!

                                                       
                   

Fimpen, hell yeah! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0