mer mat!!

God förmiddag!

Kan visst inte få nog av att trycka mat! Ska snart iväg för att fira sen jul med Rickards släkt från australien som är här! Tråkigt nog åkte de på magsjuka lagom till jul, så firande fick skjutas på! Nu är det iaf dags!

Nyss (ok, nyss å nyss, men vid kvart över åtta sisådär) varit ute och gått en härlig morgonpromenad med Lizzie och Pelle! Härliga 8 minus ute :) Mycket skönt! nu ska julmaten bort!

I em blir det plugg för min del. Rickard har fotbollsträning och jag ska försöka börja skriva på hemtentan och läsa lite artiklar! känner mig sjukt laddad.. not.

Har även fått ordning på min fina Ipod som jag fick i julklapp! HATAR itunes! tog bara 4 dar innan jag kunde börja lyssna :)

Nää.. nu ska jag fixa lite här!

PUSS!



Glömde jag säga att min nya Ipod är rosa!? :)

Bilden lånad från Appels hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0