MY GOD, EVERYTHING IS GONE!

Morr´n morr´n!

Varför är det alltid så när jag vaknar på tentamorgonen.. att jag känner att allting jag lärt mig via råplugg de senaste veckorna, är borta!? Nu när jag försöker gå igenom saker i mitt huvud så är det.. ja, borta! Men som jag alltid då brukar intala mig.. jag tror det sitter någonstans där bak i skallen.. å när det väl är dags så kan man bara plocka fram det! Vi kan ju hoppas på det iaf, annars är det ju garanterat kört för mig!

Tänkte nog efter tentan hinna med lite träning, klänningshopping och janssons-matlagning! Stora planer här!

Nä, nu är det ägg, kaffe och smoothie som gäller! en riktigt energikick! :)

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0