Santa Claus is coming to town.

God dag!

Nyss färdig med mitt andra försök till julgodis, och tro det eller inte, men tror det blev bra!? Gjorde sånna där cokladgrejer med cornflakes! mumma :)

Annars har jag hunnit med att sola, gått prommis med Emma, Anna, Lizzie och Maria, shoppat mina sista julklappar! äntligen färdig med allt tror jag! :)

Sitter och väntar på att Rickard ska komma hem!! Inget kul att vara själv hemma ju!

Nu kommer en bild på  vår fina gran.. ber om ursäkt för den dåliga kvalitén, men fick ta min mobil då jag inte hittade kameran! Granen gör sig verkligen inte rättvisa på bilden, men ändå...! :)

Here it is:


 


Den är stooooor å fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0