Söndag..

God kväll!

Ledsen för dålig uppdatering under helgen..! Men har varit fullt upp kan man säga! I fredags hade vi vår julsittning, vilket resulterade i en mycket lyckad fest!! :) Igår var det sittning med kören, vilket också resulterade i en mycket trevlig kväll! Har med andra ord haft en väldigt bra helg
:)

Nu ska jag sova.. imorrn börjar nytt moment inom metodkursen.. denna gång kvalitativ metod och analys..
roligare låter det som man kan ha..
känner mig inte direkt motiverade att börja med nytt några dar innan jul! men.. köra hårt, slutar ju på torsdag, å då bär det av hem!

Emmis har varit här i em, mycket trevligt sällskap!
 vi har även hunnit fika med anna, johan och elin.. och jag har i princip shoppat färdigt mina julklappar idag!

I alla fall..
nu är det dags att sova.. upp tidigt imorrn, ska försöka ta mig ut en sväng innan skolan..

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0