Uhlalalaaa!

Hejhejhej!

stresstresstress! känner mig helt hypad! Donar med packning, matlagning, skriva frågor och "diskussion" inför seminariet imorrn..! Dessutom ska jag hinna åka och hämta mitt nya körkort, packa färdigt, träna och åka till Natta! Varför är dygnets timmar så få!!??

Nåväl. nu tänker ni säkert att om jag nu har så mycket att göra, hur hinner jag sitta här? Jag förstår er synpunkt.. men matlagningen sköter sig själv just nu och packningen gör det inte.. men var tvungen att få ett break, ok?

Imorrn blir det hemåtdags! FIMPEN HERE I COME! :) ska bli otroligt mysigt att få träffa alla och bara umgås!! Åhh! Christmas, christmas.. varför infaller julen så sällan!? (ja okej, jag vet att man bara kan födas en gång per år, men ändå!)

Nää. ska återgå till spisen!

soo loooooooooooong!


Vår gran förra året! ska bli ännu finare i år! :)


Mitt utomordentligt snygga pepparkakshus förra året! :)
(bör tilläggas att det var ett rent helvete att få ihop det.. å att den dagen inte var min dag så att säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0