What have I done?

Hej raringar!

Sorry för dålig uppdatering under helgen..! men ni vet ju anledningen.. :)


 

Haft en kanonhelg:
mys-glögg-julpåliseberg-vänner-kärlek-kaffe-fika-ljus-pussar-spelkväll-tacopaj-kramar-sovmorgon-promenad-sunesjul-musik-vin-advent-mermermerkärlek.

Nu är jag åter alena i min lya! Känns inte så farligt ändå..! Har verkligen fullt upp kommande veckorna..! Sen vänner.. då är det JUL! underbart!

Denna vecka blir det iaf plugg fram till torsdag då det är tentadags..! kan ju bli spännande.. NOT.

Ska ta tag i att kolla lite anteckningar från föreläsningar och sånt.. så jag känner att jag gjort nån nytta :)

By the way... dagens låt What have I done med Anna Ternheim. UNDERBAR! både som acuostisk och inte!



What have I done to fall so hard for you ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0