AJ!!

Shit, min kropp! jag kan inte gå!! Alltså.. igår var jag ju på krafttag i 1½ timme och smart som jag är fick jag för mig att springa lite på bandet efteråt, sisådär 25 minuter. Snacka om att jag får lida för det idag! min kropp, mina ben framför allt! Helt sjukt, kan verkligen knappt gå.. och som pricken över i skulle jag köra ett steppass idag.. får se hur jag gör med det! :)

Sitter just nu i skolan faktiskt! (pluggande går ju sådär, som ni märker!) Ska läsa lite vetenskapsteori och börja styra upp hemtentan lite.. hm. känner mig lite taggad faktiskt. men kanske bara är för att jag vet att jag får dricka glögg och äta peppisar ikväll!!! :)

Och till alla er som tycker jag är ute för tidigt emd julen... Kan ALDRIG blir för tidigt att göra mysiga och roliga saker!!?? konstig inställning tycker jag! :) Varför inte göra saker som är roliga, mysiga och man blir lycklig av!!?? :) LOVE IT!

Nu blire in i läsesalen för att få lite gjort! sen löpning!

Ha en fortsatt mysig dag!

ÅH! är så lycklig när det är jul snart!! går runt och myser och mår sådär riktigt bra!!

Kommentarer
Postat av: anna

ooh no Malin! du har rätt, ska inte ha dålig inställning.. du får alltså baka pepparkakor och lyssna på julmusik i juli oxå om du tycker det är fint.. :D men personligen vill ja ha total julglädje och för mig börjar den 1 advent.. :)

2008-11-12 @ 22:21:56
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Sara & Lusse=)

Hej gumman! Guud va skoj att höra från dej=) Hur har du det? Hur går plugget? jag skrattade ihjäl mej när ja läste din kommentar hihi!! Jag är butiksansvarig i en klädbutik i Norrköpingscity=) ha de toppen gumman,nu ska ja följa dej på bloggen=)KRAMAR!!!

Ps: Du kommer väl ihåg "pijamesen"????=)=)=)

2008-11-12 @ 22:41:05
URL: http://sarabroms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0