Äntligen SNÖ!! :)

Oj, okej, ser nu när jag reser mig ur sängen att det inte alls var så mycket snö ute! Men från min säng ser man (ja, jag sover med uppdragna persienner! Gillar när det är ljust när man vaknar!) ett tak på ett bostadshus och när jag vaknade i natt och tittade ut så var det snö på taket!! Det var fortfarande snö på taket när jag vaknade, därav mitt jubel!! :)

Nåväl. snö eller inte, upp ska jag ju i alla fall. Skola idag mellan 10-15! Därefter ska jag ju till Malmö, som ni redan vet! Håller på med sista packningen här.. får ju inte plats med nåt!!

By the way... Ska passa på att träffa min kära kusin Stina när jag ändå är i hennes hoods i helgen!! Ska bli jättekul, var ju jättelänge sen vi sågs!!


Profile picture
 Min fina Stina! :)

Ha en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0