At Lizzies!

Yes, på plats hos lizzie nu! har svullat mat och chokladbollar hela kvällen, så sammanlagt är vi väl sisådär 10 kg tyngre tillsammans här! Vi gillar tjocka flickor!! :)

Imorrn blir det (om liz och anna får bestämma) en morgonpromenad innan frukost! Om emma får bestämma ska vi ligga i sängen hela dagen.. så vi får väl se hur det hela slutar! :)

Nu ska jag återgå till att känna efter om det är en hjärnblödning jag håller på att få, eller om jag helt enkelt är redo för att spärras in på psyket! Hon ÄR redo att spärras in! Denna mening är ett citat av min kära vän liz som vägrade skriva ett gästinlägg hos mig, men att skriva taskiga saker om mig var tydligen inga problem!!

Sov gott! Jag kommer nog sova kanoners omgiven av fina brudar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0