Avundsjuk..

ja, det är jag verkligen på det numer snöiga östergötland! Vill också ha snö! Varför blir det aldrig snö i Göteborg? Tror att förra året så snöade det 3 ggr och det försvann direkt..! Jag vill på med mössa och vantar och ut och åka pulka och sånt kul! :) Ska ju ner till Malmö i helgen, misstänker att det inte finns mycket snö där heller! ;)

Nåväl.. tillbringat min tid idag i skolan och på gymmet! Lyxade till med en brakmiddag ikväll beståendes av kycklinggryta med curry, avokadosallad, tzatsiki och vitlöksbröd! Tyckte jag att jag var värd! :)

Vill ha nya kläder! Behöver verkligen mysiga tröjor, såsdom den här:


Får se, kanske blir lite shopping i Malmö!? :)

Nu ska jag lägga mig och kolla Scrubs! Min sedvanliga nattritual!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0