Bob Dylan

God förmiddag!

Har nyss käkat frulle..! Borde börja packa snart..! Ska ju till fimpen i em! Käka julbord med kär familj och släkt! :) Innan dess ska jag ha en dataövning i statistik.. Hm. något program som heter SPSS.. någon som känner till?!

Hade supermysigt här igår med Olivia, Camilla och Elin! Jag fixade flygande jakob (mycket gott!) och brudarna styrde upp fruktsallad! massa tjejsnack, skvaller och häng på vetgirig.nu. UNDERBART! mina raringar, ni är såå goa! <3

Har laddat ner en hel hög med Bob Dylan.. han är bra ju! varför har jag inte upptäck honom förrän nu!? Bra skit! Gillar särskilt Hurricane!

Nää.. nu borde jag packa!

BTW... FREDAG IDAG!!! :)


Kommentarer
Postat av: anna

hehe, hurricane är dødsbra! måste tanka den oxå... ses på søndag då kankse? :)

2008-11-28 @ 11:24:19
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: cammi

hej du, nu sitter vi på lektionen.. bob dylan är helt okej. lyssnade mkt på han när jag var yngre. ha det så roligt i fimpen med allt julfix. pussokram, kärlek hela dan'

2008-11-28 @ 14:20:56
Postat av: Stina

Nu har jag hittat till din nya blogg (;

2008-11-29 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0