Breathing your love..

Okej gott folk! Ska nu börja med att förklara vem Bernd är!  några som undrat!! :) Han är en tysk man som sjunger i samma kör som mig! några av er har ju sett han på Handels tror jag!? :) Satt mittemot han i typ hela vägen utan att fatta vem det var! Stört!

Som sagt.. låter det förra inlägget vara kvar då, så ni har något att skratta åt om inte annat!

Har idag slappat och pluggat! Ska iväg nu och köra step! har inte tränat på 1½ vecka, så snacka om ångest jag har! skönt att komma igång igen! Ska försöka hinna klämma in ytterligare 2 pass denna vecka..:! Plus dags att återuppta morgonpromenaderna igen.! Men så svårt när det är mörkt när man vaknar.. Upp kl 6 för att gå liksom.. men, jag vet ju att jag mår mycket bättre av det så bara att köra! Med start imorrn! :)

Någon mer än jag som gillar Darins nya låt Breathing your love!!?

Okej.. nu är det snart dags att dra. Önska mig lycka till.. det var ju detta pass jag var på för 2 veckor sedan när jag på allvar trodde att jag skulle dö! Shit jobbigt!! 60 min kondition på bräda, ni fattar ju själva! :)
By the way.. Grattis Obama till posten som ny president! Gör skillnad nu!

Kommentarer
Postat av: cammi

låten är bra men britneys womanizer är mkt bättre!! ska sova snart..(eller så lär det inte hända!) o du är duktig som tränar! pussokram ses imorgon

2008-11-05 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0