Hej jag heter Malin och är frisk hypokondikter!

God eftermiddag!

Ligger i soffan och slappar! sov en liten stund förut! skönt! kom hem från skolan redan vid 13.. vet inte när det hände senast!? skönt är det i alla fall!

Ska snart iväg och ha stämrep.. sen imorrn, då ska vi iväg till Ullared! värsta utflykten ju! ska packa ner kaffe och macka som man kan äta på vägen! :)  Dock är det ju bara typ 10 mil härifrån, men endå! ska shoppa julisar har jag tänkt!

Har ni hört This is the life med Amy McDonald!? Den är ju såå underbar! älskar den!

By the way.. om ni undrar över rubriken..!? Malin har inte kolla netdoktor på typ 3 veckor och lider just nu inte av någon allvarlig sjukdom! (fysisk iaf!:)) haha. är så stolt över mig!

På Söndag är det alla pappors dag ju! har köpt ett jättefint och stort kort till min pappi som han ska få på posten! kan ju tyvärr inte vara hemma och fira..!

Från vår 80-talsfest för typ två år sen!


Kommentarer
Postat av: anna

haha, grattis till ditt friska hypokondrikerliv!

2008-11-07 @ 08:22:39
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: annna(eklundnilsson)

Älskar med den låten, plus många andra av henne =). Åh, Ullared, kul!! krams

2008-11-08 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0