Jag gillar att flasha brösten..!

Ja, iaf om man tittar på bilden från vår tentafest nedan.. Malin malin.. att jag aldrig kan vara normal på bild!? Hm.

Nåväl. Tisdag idag.. skola på fm och nu nyss hemkommen efter vårt första möte med vår mentor Cathrine. Verkar bli superbra, gillar henne verkligen!! Ska nu snart iväg och fira kära Cammi som fyllt år! Grattis igen hun! :)

Ligger just nu i soffan och slöglor på That 70´s show! Hade stora planer på att hinna plugga, duscha å sånt innan jag ska åka.. men verkar inte som det blir n ågot av de planerna! Skönt var det här i soffan! tänt ljus och grejer, mysigt!!

Ska vila lite till tror jag.. :) ni ska få ett tips på en riktigt fin låt innan.. Som jag hade dig förut med Lars Winnerbäck och Melissa Horn. lyssna vänner, lyssna!



Jajamän.. har har ni dom.. brö´na som vi Östgörar bukar säga! ;)



Jag, Camilla (jag bju´r på den babe), Elin och Linda!

Kommentarer
Postat av: cam

haha tack för bilden malin!!

2008-11-05 @ 13:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0