julpynt för helas slanten!

God kväll goingar!

Har ägnat kvällen åt matlagning och julpynt! satt upp stjärnor, kulor, ja en hel massa fina juliga saker! Är ju snart första advent, men eftersom jag inte är hemma i götet då, måste jag ju styra upp så det är fixat innan jag åker! Ska fira första adent i fimpen tillsammans med släkten! På lördag blir det julbord.. mumma! :)

I alla fall.. är stört mysigt i min lägenhet nu! bilder kommer när jag hittat sladden till min mobil.. tror den ligger hemma hos rickard!

Idag har jag hunnit med allt detta:
* morgonpromenad
* möte med prut/pegasus
* plugg
* träning (kondition)
* matlagning (köttbullar med feta och soltorkade tomater!)
* julpyntning!

Känner mig nöjd med det jag fått uträttat under dagen!


Ska gå och sussa snart tänkte jag.. är trött! imorrn blir det ytterligare ett möte, skola och träning! fullt upp med andra ord! men det är bra, gillar att ha saker att göra! (för det mesta iaf..!)



Bjuder på den här fina ikväll! Mina raringar!! kärlek till er sötisar! :)

God natt & sov gott! Vi höres imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0