Mardrömmar är så ocoolt.

Borde verkligen försöka sova nu, ska upp tidigt imorrn för att köra ett spin/krafttagspass på gymmet.. men vågar inte somna! Drömde så stört otäck mardöm inatt.. var verkligen det läskigaste på länge.. vaknade vid halv två och var helt svettig och pulsen var väl uppe i sådär 200 slag/min.. fick gå upp en stund, gå omkring, tända en lampa.. sen vänta en stund innan jag somnade om så jag inte skulle börja drömma samma hemska igen.. :(

Ska väl titta en stund på scrubs först.. kan gärna drömma om det! gjorde jag för inte så länge sen :)

Godnatt raringar!



Tänkte den kunde pigga upp, men kanske snarare framkallar mer mardrömmar!? :)
(lägg gärna märke till ringen på mitt finger! :) har ju varit förlovad i 8 månader nu! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0