Mer pepparkakor till folket!

Ahh.. loveley, jag är i ett  lyckorus! Bjöd över Linda för pepparkaksbak, och åh vad vi har bakat! flera plåtar! Till detta spelades såklart julmusik och det spritsades även kristyr på de fina kakorna! mm.. underbart! jul snart! har även smygstartat julpyntning med att idag sätta upp mitt stjärndraperi i fönstret. nu lyser det såå mysigt här!! :) tycker faktiskt att man kan få njuta så länge som möjligt, den är ju så kort ändå!!




Ungefär så här fina blev våra..! (hrm..) :)

Nu undrar ni kanske varför jag bakat så mycket peppisar!? (eller, nej, ni som känner mig undrar nog inte, det är bara sån jag är!) Men i alla fall, imorrn ska det bli årets första glöggparty här hos mig! och då måste det ju bjudas på glöggtilltugg! Och vad passar bättre än hemgjorda krisyrspritsade pepparkakor!?

Mm... och det luktar pepparkakor i hela lägenheten.. någon kommer sova gott i natt!! :)

Nu ska jag njuta lite mer av mitt fina stjärndraperi.. ligger med huvudet mot det så jag kan titta på det hela tiden! :)

Sov sött raringar!!


Kommentarer
Postat av: anna

men det är liiit för tidigt! :p

2008-11-12 @ 10:03:33
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad mysigt jag vill oxå! Ska snart börja med mitt julpynt med, man måste ju få njuta ett tag=)

Hoppas ni får mysigt ikväll!!Puss och Kram

2008-11-12 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0