Next stop, Fimpen

Ska om mindre än två timmar hoppa på tåget som tar mig till Hallsberg! Där kommer min kära Rickard vänta på mig och ta med mig till Tha Fimp! Skön helg hemma.. ! ska inte göra nåt mer än att mysa och umgås med Rickard och familjen. Sen är det stopp! Tänker inte ha ångest över att jag måste hinna träffa alla och så.. ska bara vara!! Dom som vill träffa mig får komma till mig i så fall! :) (Så talar en riktig egoist!!) Ha! Nej.. men ni fattar!! :)

Varit på enkätmetodiksföreläsning idag.. verkar nog rätt vettigt ändå! Ska försöka ha en positiv inställning till den här kursen och ligga i fas hela tiden! (yeah right!) men nr 1 är bra inställning iaf! :)

Hm.. vet inte riktigt vad jag ska fylla raderna med här.. sitter och laddar ner soundtracket till Ps, I love you. Som ni vet har jag redan nämnt att det är världens underbaraste film! SE DEN!




Snart snart snart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0