Ny vecka i Götet!

Hello darlings!

Sorry för dålig update.. men det blir så när man är hemma! har en miljon andra saker att göra! Hade en kanonhelg med mycket rickardhäng, kompishäng, hallowenfest och 80-årskalas! (Grattis farfi!!) Mycket trevligt alltsammans! Synd bara att en helg går så fort!

Nu är jag alltså åter i Götet, utvilad! har väl snittat sidådär 10 timmars sömn per natt och så en 2-timmars middagslur på det! :)

Har påbörjat ny kurs idag.. Metod & Vetenskapsteori... hur kul låter det på en skala liksom!? verkar inte bli kul heller.. men men, något man måste läsa ju, så bara att ta sig igenom!

Har nyss varit på kör! Verkar som jag åtagit mig ett solouppdrag på vår julkonsert i december! (hm.. frågan är ju vad jag gick på när jag sa ja till det!!?) Aja.. får väl se hur det går :)

Nu ska nog jag trycka en macka med makrill i tomatsås. MUMMA! :)

Ha det gött loveleys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0