Ohlala

Shit.. nhyss kommit nhem från camiklla..! druckiot en del vin .. känner att jag slirar lite över tangenterna häör! .:) haha,, men iaf haft en sjukt trevlkig kväll med örnarna.  DOM BÄSTA!!! love you all!

My God. kände inte av rödvinet så här mycket fölrut.. men tydligen nu...!  kommer antaligen få radera det hjrä inlä'gget imorrn.. me tänker ändå att det är kul att l'sa något som en rödvinsberusad skrivit? shit nu vet jag inte ens va djag svamlar om,.. !

Träffade BErnd på bussen hem.. satt mittemot han heka vägen typ utan att se det.. haha.. stackar´n. tror han fatta att jag var onyktwer. men vem hade inte fattat det liksom?

iaf.. underbar middag.. massa gott vin (som ni kan se) och efterrätt. även då massa örnhäng. me like

oj ser nu att det är ju valvaka på tv. kanske ska stanna uppe och se den?! någon som är uppe`?`?

Hm. nu ska jag janske sova? eller kolla valvaka= ? eller scrubs? tror det blir det första eller sista alternativet! Heja Obama!!

Sov sött angels!

Kommentarer
Postat av: Elin

Maelin! Love u! hahahhha underbart inlägg! radera inte. jag är vaken

2008-11-05 @ 00:46:37
Postat av: Anna

Haha, vad roligt! Vem träffade du på bussen sa du?! =P

2008-11-05 @ 10:21:35
Postat av: camilla

hahaha!! radera inte skit rolig inlägg, men fattar inte heller vem du träffade på bussen??

2008-11-05 @ 13:45:09
Postat av: anna k

vem æar bernd? jaa malin.. :)

2008-11-05 @ 14:51:16
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0