pepptalk tack!

Usch känner mig deppig! Sjukt jobbigt att åka från massa mys till ensam-i-lägenhet!! :( vill inte sova själv, inte laga mat själv, inte äta själv, inte vara själv! Men tydligen bara att gilla läget.. Hmpf..

Haft en underbar helg! Inte haft tid för några inlägg över huvudtaget tyvärr! Men nu när jag är ensam igen (ja, jag tycker synd om mig själv!) så får jag ju massa tid till att blogga.. ! hoppas alltid det kan glädja någon..

Ska snart iväg till skolan för ett möte.. därefter seminarie och sedan körövning.. känner helst för att ligga kvar i sängen hela dagen med täcket över huvudet.. men no time for that!

Hoppas ni också haft en bra helg!!?

Nu måste jag fixa här!



Sakna sakna sakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0