Ps, I love you..

My God! Har precis tittat på en av de finaste filmer jag någonsin sett! Var länge sedan jag grät så här mycket.. Men Gud, vilken film! Om ni inte sett den, gör det. Ni måste!!  Jag känner mig helt.. ah, jag vet inte.. men shit alltså..!




Har haft mys här hos mig ikväll. Glögg, pepparkakor, skumtomtar.. you name it! Söta Olivia stannade kvar och vi tittade på den underbara filmen jag nyss nämnt! Underbart sällskap! tror hon blev lite orolig där i slutet när jag grät mer än vad hon i filmen gjorde..(som förlorat sin man liksom). Och detta är inget avslöjande om filmen, utan står på baksidan av fodralet om man vill läsa! :)

Nu ska jag lyssna på en jättefin låt från filmen.. tror den heter Love you til the end..


Ps, Rickard I will love you till the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0