söndag..

Hej gott folk!
ledsen för dålig uppdatering unger helgen! har haft fullt upp ju! :)

Spenderat alltför mycket pengar i Ullared.! mestadels på julsaker!! :) tror linda och jag hängde där större delen av tiden. Passade dock på att påbörja julklappshandeln! såå kul att shoppa julklappar!!

Igår var det träning på fm och fest på kvällen! mycket trevligt!! Började kvällen hos olivia med middag och grejer! sedan drog vi vidare till Nivå! nice!

Idag söndag.. sov till 12!! ÅNGEST! (kom ju iofs inte hem förrän 5 morgonen innan..) men får alltid ångest om jag sover längre än till 9 typ...!! har slappat hela dagen.. borde pluggat, men tänker att jag ska göra det snart.. Har nyss kommit hem från Elin som bjöd på middag! uppskattat!!

Nää., ska se om jag orkar öppna böckerna... känner mig jättemotiverad kl 22 en söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0