Vill ha!!

Varje gång jag bestämmer mig för att nu är det slutashoppat fram till nästa lön, så får jag ha-begär! vill ha allt möjligt! helt plöstligt behöver jag nya kläder (iofs, när behöver man det inte!?), jag behöver pötsligt en ny kamera, Ipod, inredningsprylar osv... men nej! nu ska jag inte.. handlade dock en julklapp idag till mammi..! ja, får man inte shoppa till sig själv får man väl göra det till andra!

Hm. ialla fall.. nyss kommit hem från kör. borde kolla igenom vad jag ska säga på seminariet imorrn.. men orkar inte! sitter istället och kollar på min favoritserie! Ni vet vilken!! :)



                          

Här är några av de saker jag spanat in på HM! En riktigt partyoutfit! vill ha!
Nåväl.. får allt hålla i slantarna ett tag till.. ska ju ner till malmö snart också..!!

Nä nu måste jag göra nåt här känner jag! förbereda inför morgondagen eller nåt! eventuellt fortsätta kolla scrubs! :)

Ha det gött vänner!


Kommentarer
Postat av: anna

Diggar den där partykatalogen man fick hem i posten.. de va mycket nice clothes där! :D diggidiggidigg

2008-11-11 @ 14:42:31
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0