Åh! ge mig mitt liv tillbaka!

Sorry för dåligt uppdatering igår.. men blir så när man måste plugga!! Shit, hänger på handels i i princip mellan 9-18...! å det blir ju inte annorlunda idag eller i helgen (jo okej i helgen, för då har de bara öppet till 16). Fattar ni vilket liv jag har nu? Går upp-pluggar-tränar-sover.. och så samma visa igen.. känns sådär att behöva ägna hela helgen åt plugg också..  men men..

Ska inte gnälla mer, ni fattar hur jobbigt det är!? :)

Något positivt då? klirr på kontot idag! wiiee! passar mig bra som måste inhandla träningskläder !!

Ändå skönt med fredag, även om jag ska ägna helgen åt plugg. känns faktiskt roligare att plugga när det är helg :)

Idag blir det inte plugg längre än till 17 iaf, tänkte passa på att gå på spinning sen.

Å shit, ser rent ut sagt för djävligt ut här hemma!! disk-kläder, ja you name it! men när hinna städa!?? måste också tvätta, men det kan jag ju glömma att jag hinner!!!

Nä. måste packa. Ha en skön fredag raringar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0