Åh, underbara fredag!

God morgon!

Fredag idag! Älskar iinte ni den känslan man har när man vaknar och kommer på att det är fredag!? Det känns i hela kroppen! Love it!!

Har nyss varit ute på min promenad.. skönt! Hade planerat en skön sovmorgon till 7.45, men det blev ju inget av med det eftersom min kära cammi ringde och väckte mig kl 7.00! Jag menar, vad är oddsen på att hon är vaken kl 7!!?? ;)

Måste verkligen köpa en ny kaffebryggare. mitt kaffe smakar verkligen skit i den jag har nu. en liten bismak av typ el eller nåt. låter gott?

shit, ser ut att bli riktigt bra väder idag! skönt för en gångs skull. ! :)

Nåväl. ska bjuda på ett låttips innan jag drar.. Pink is back med So what! jag gillar´n! :)

Ha en bra fredag! hoppas jag hinner med lite uppdateringar under helgen även fast Rick är här!

Kommentarer
Postat av: anna

testade du vaniljyoghurt med kanel? :D Skitgott... Hälsa Rick:)

2008-10-17 @ 09:57:39
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: cammi

haha ja vad är oddsen (: har tagit en paus i pluggandet o ska äta lite mat, hörs senare baby o hoppas du får det mysigt med rick o indisk mat, vill med haaa! pusspuss

2008-10-17 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0