depp...

Usch.. Rickard har precis åkt och jag känner mig jättedeppig... :( känns alltid mycket värre när han åker härifrån än när jag är hemma och åker iväg till Gbg igen.. vet inte om det är att det är jag som blir lämnad som gör att det känns så jobbigt..?  att det är mycket svårare att bli lämnad än att lämna..? Har haft helt underbart här i helgen.. så mysigt att vara två igen.. å nu är jag åter ensam i min lägenhet.. känns inte alls kul :(

ska försöka rycka upp mig ur soffan som jag hamnade i när Rickard åkte.. sluta tycka synd om mig själv och plugga lite. Har även planer på att göra storkok i form av gulaschsoppa..

nää.. ska deppa lite till innan jag gör något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0