Forts depp.

Åh nej.. det känns inte bättre nu, inte det minsta. okej lite, efter jag fått äta min goda gulasch. men ändå.. det som känns jobbigt nu är att jag måste gå och lägga mig ensam ikväll.. hatar det!! Ska krama kudden rickard sovit på.. den luktar fortfarande han!  usch vad fjantig och patetisk jag låter!! Uppryckning!!

Imorrn blir det tidig uppstigning för att hinna med promenad och plugg innan jobbet. Snart tentadags..! så denna vecka blir det hårdplugg!! ska kirra denna tenta!

Hopp.. är trött.. borde diska, men ska nog krypa ner i sängen och titta på scrubs istället.,. har faktiskt hunnit läsa i min älskade bok arbetsrätt sedan rickard åkt... så jag är värd att slappa nu.

Sov gott kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0