God morgon!

Shit, innan ni börjar läsa, kolla klockan! Jag vet 06.00 typ! Var uppe kvart i till och med! det va länge sen man var uppe så här tidigt! men var inte ens jobbigt att gå upp :)

Ska ju iväg och jobba min sista dag idag, 8.00 - 17.00. Sen äre slut på detta uppdrag och jag återgår till att enbart vara heltidsstuderande! (hmpf!)

Känner mig så där lycklig som man gör när man vet att man ska få träffa en massa underbart folk som man inte sett på länge! Jajamän, iväg hoppar jag på tåget till Norrköping! Och där, där, väntar Rickard på mig,! trevlans trevlans!!

Nä. måste packa det sista och käka frulle och sånt! Värsta med mitt jobb är att om jag ska hinna i tid så måste jag åka redan kl sju.. kommer inte sakna det sen! :)

Ha en bra dag! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0