Heute ist mein tag!

Jajamän! mina tycksakunskaper sitter som ett smäck! Känner att jag fått STÖRT MYCKET gjort idag! lyssna här då: Uppe tidigt som attan för en skönt prommis. Därefter skola på fm.. Jobb på em (passade på att plugga där också!).. kör nu på kvällen och så iväg nu och firra TV. Hetue är verkligen min dag liksom. känner mig fortfarande full av energi!! :)

Imorrn blir det skola, träning och sen möta upp Emspems från Borran! niice :)

Okej.. ska försöka hålla något jag lovat angående min blogg.. här kommer kvällens låt!! :)
Kan just nu inte sluta lyssna på den här gamla dängan Dreaming of you med The Coral! lyssna på den! Sjukt härligt! Hade glömt bort att den fanns tills jag såg ett avsnitt ur Scrubs där den var med! :)

OH GUSH! måste dra! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0