HURRA!

Ja! Min teve funkar!! Det är ju bra om man satt i alla sladdar för att den ska funka..! Så man inte missar Scartkabel och antennkabel... bara ett tips till er som inte är lika teknisk som mig (hrm) och har en teve som inte funkar! ;)
Wiiie! nu kan jag iaf kolla teve igen! dock bara ettan, tvåan och fyran! men i helgen blir det inköp av en boxer!

Har hunnit med en massa idag, shit! känns som dagarna bara rinner iväg! (mm.. jag älskar ordspråk och dåliga uttryck och klyschor!) Ska nu sätta mig med plugget en stund så jag känner att jag gjort lite nytta innan jag får slänga mig i sängen med Scrubs! (ja, som ni alla märk är jag besatt av Scrubs. jordens bästa serie!!)

vill hitta min sladd till mobilen så jag kan lägga in lite bilder å sånt crap..! ska bjuda på en fin en från Asien som min kära Liz lagt upp få fejjan! (facebook)



Fin va!?

Shit vad jag kan längta tillbaka till den tiden! När man var fri att göra vad man vill.. Att kunna bara ta dagen som den kommer.. upptäcka nya platser, hänga på stranden och bara umgås med varandra... Jag lovar er alla, det ska bli en långresa till någon gång! Det bästa man kan göra! :)

Här är hon igen min raring.. Det är alldeles för långt mellan Malmö och Göteborg! och desto längre mellan Göteborg och Uppsala...men för tusan, friends for life liksom.


Nu kära vänner såg jag visst att House började på fyran.. kan bli så att jag slötittar på det och försöker plugga lite samtidigr! (ja, för det brukar ju funka..!)

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis till tv! :) Du utgår i stort sett alltid från den mallen, iaf det jag kan.. men gå in på www.designadinblogg.blogg.se så får du allt du behøver :) promise

2008-10-15 @ 09:10:09
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0