I´m still dreaming of you

Gud, har haft så mycket konstiga drömmar på sista tiden.. ! Har hunnit med att få en lillasyster (hmm.. okej mamma å pappa över 50 liksom!) även Anna har hunnit skaffad kid och jag har hunnit med att dejta Peter Jidhe och Jude Law.. (den sistnämnda...mmm..ögongodis som heter duga..!)

Ska snart bege mig till skolan.. sedan blir det krafttag ju..!  har börjat köra ca 2 sådana pass i veckan! Riktigt roligt !



Får inte igång min nya TV! Rickard kom! får helt enkelt klara mig utan tills fredag...!

Ska passa på att tipsa om en riktigt bra film när jag ändå är i farten.. om ni inte sett Juno - se den!! Grymt härligt! Man blir på bra humör av den..! egentligen är det ju en rätt sorligt story.. men ah. riktigt bra!


Se se se!

Nu måste jag kila! ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0