I städartagen!

Måste ju bevisa Rickard att jag visst är en ordningssam tjej. (HRM. tror jag bevisat för länge sen att jag INTE är det..!) men ändå.. vill ju göra ett bra intryck liksom -kolla hur duktig jag är på att städa älskling! ÄH. vem tror jag att jag lurar?! men städas behövs i vilket fall som helst.

ägnade hela förrgårdagen åt att bara plocka i ordning på prylar! tog sisådär 2 timmar -kände mig nöjd och klar efteråt. Nöjd tills idag när jag kom på att damma,damsuga och moppa då!??
 
så. nu sitter jag här.. damsugaren står i hallen och blänger på mig.. antagligen för att han alltför sällan får se dagens ljus. särkskilt när jag väljer att släpa fram honom kl halv tio en torsdagkväll.

I alla fall.. idag har jag ägnat hela dagen åt plugg på handels.. mellan sisådär 10.20 - 17.20. Credd till mig! Sedan blev det ett stört jobbigt aerobicspass. trodde seriöst att jag dog ett tag. Såg suddigt, golvet försvann under mina fötter.. det gick över ungefär samtidigt som min andning blev normal igen.

Imorrn blir det handels igen, sedan ytterligare ett aerobicspass och sen mina vänner! Då är det Rickardtime!



Bju´r på den här fina! nån som längtar till sommar!?

Nu är det dags för städning igen. break is over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0