Lång dag..!

Pjuh.. har varit en lång dag. Nyss hemkommen från ett Steppass. trodde ärligt att jag skulle dö. gjorde jag ju dock inte som tur är!

Jag behöver shoppa!! måste ha nya träningskläder och träningsväska!! + nya skor ja..! hm. tur att man får csn + lön på fredag då! :) någon som har tips på bra träningsskor.. ska passa till vanlig träning, aerobics å step å sånt!  Får inte va för dyra bara.. student ni vet ;)

Ligger här i soffan och kollar Bonde söker fru! älskar det programmet!! :) riktigt nice!!

Näää.. har inget kul att komma med känner jag.. nya tag imorrn.




Bjur på den gamla! När ögonbrynen var smalare än smalast... :)

Dags för bonden igen! Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0