Morning´s here.. mooorning´s here...!

God morgon!

Någon som kände igen varifrån rubriken kommer ifrån?? En mycket mycket bra TV-serie kan jag nämna.. klura på den ni ett tag!

hoppade min morgonprommenad då jag tittade ut och regnet i princip pissade ner. usch. we don´t like. Konstigt, har regnat och blåst storm här sista dagarna.. helt galet. men välkommen till västkusten som man brukar säga! :)

Ska iväg till skolan.. tentaplugg för fulla muggar . (yeah, härligt utryck det där!) Ska ta en break mellan allt plugg och gå iväg och köra krafttag! ännu en vecka med träningsvärk...härligt!

Min deppighet är, by the way, som bortblåst! har inte tid att deppa nu!! å snart ses vi ju igen ! <3

Kära vänner. Nu går jag, Ha det gött!!

(förresten.. rubriken är ju tagen ur vänner! daaah! :) Joey som står och sjunger tillsammans med sin granne!)

Kommentarer
Postat av: anna

Otippat att du citerar vänner Malin! ;)

2008-10-21 @ 09:49:11
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0