Pluggpluggplugg..

Godmorgon raringar!

Idag blir det en riktig pluggdag..! Tänkte åka och sätta mig på handels hela dagen..! Tur att man får sällskap då av Anna och Olivia! Inte dumt det! Känns faktiskt riktigt roligt att plugga! (ähh.. nej, jag det har inte salgit slint i min skalle!)

Ska även gå på aerobics ikväll..! Var länge sen jag var på ett sånt pass!

Och imorrn ni, imorrn...! DÅ kommer Rickard! WIIE! :)

Äh.. jag har inget kul att komma med alls känner jag... jo förresten, vi var ju på bio igår och såg Patrik 1,5. Ah, vilken underbar film! se den! en riktigt feel-good-film! älskar sånna! :)

Nu ska jag sätta i mig min lingongrova och kaffe!

Ha en kanonerstorsdag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får kul på handels! Själv ska jag svara "god morgon o välkommen till DSV" ungefär 100 ggr till denna dag, love it! PUSS

2008-10-16 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0