Snö!

Hello darlings!

Hemma i mitt kära Östergötland, och gissa vad!? Här snöar det!! WIIE! Dock tyvärr blötsnö.. men ändå! Vill ha jul nuu.. längtar otroligt efter att få hänga upp mina julkulor och pynta gran och sånt! mmm.. underbart!

Igår blev det en långprommis med Anna, Jenny och söta Nattis! hann även träffa Petra en snabbis..! På eftermiddagen "råkade" jag somna och sov i sisådär 2 timmar.. = sammanlagd sömn under gårdagen 13 timmar. I natt har jag väl sovit typ 10.. vad är det för fel på mig!? I göteborg räcker det med att jag sover 6 timmar typ.. och så fort jag kommer hem hit så kan jag inte sluta sova!! :)

Ska ge mig iväg ner på "stan" här snart.. ! tänkte även passa på att baka lite.. ikväll sen blir det att åka till kyrkogården och tända ljus .. fint blir det.

Ha en skön fredag vänner!

By the way... har ni några tips på vad vi kan klä ut oss till som inte kräver för mycket.. ??

Hugs & kisses!




Så här såg det ut för några år sedan.. gissa vad jag är? Snygg pose jag står i förresten.. ser inte alls gravid ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0