Soffhäng!

AHH! underbart! Har hunnit med en hel del idag så är förtjänt av lite vila i form av soffa och That 70´s show! Var på plats på handels redan 8.45 i morse (en kvart efter de öppnar!!) och sedan blev det flitigt plugg fram till 13.30 då vi gick och tränade krafttag! kände mig stark (och jag ska ha en sån snygg röv som eva longoria!!) så jag lassade på mer på stången än vanligt.. snacka om att undertecknad kommer ha träningsvärk imorrn... ajaj ! :)

Som sagt.. nu ligger jag här i soffan... nyss slängt i mig äggröra och mackor. Äggröra är mitt nya, love it!! ska bara ligga här en liten stund till, sen försöka plugga lite mer. ska även laga mat.. tror det blir potatismos och ungsfalu!! jummie!

Hoppas ni också har det lite gött som jag just nu!



 



Kolla vilken fin jag hittade :)
Kolla mitt knä.. min stackare .. är skadad!! (om jag bara inte vore så klumpig..!!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin! Det var inte ditt fel Malin, asbranta berg vi skulle klättra upp ju! Vill tillbaka nuuuu!

2008-10-21 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0