Söndag.

Den vanliga söndagsångesten har inte ännu infunnit sig.. tror det beror på att jag pluggat sisådär 16 timmar denna helg.. har inte dirket känts som helg.. är helt slut nu.. känns som jag blandat ihop allt nu och inte kan nåt!! Aja... nu kan jag inte göra mer iaf..!

Skönt när tentan är över! då är det den sedvanliga efter-tentan-lunch med dom bästa!! :) Sedan blir det såklart tentafest!!! var länge sen nu!

Hm.. lovar att det efter tentan nu kommer bli mycket roligare att läsa min blogg ! då är det slut på det eviga pluggtjatet! looovar !!

By the way.. ett litet filmtips: The Holiday! I LOVE IT! se den!! Såå mysig och man blir så glad av den!!



Får se om det blir någon bowling imorrn då!?? Ser ju ut som jag är rätt bra på det annars! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0