Välkommen!

Jajamän, här finner ni nu mig! Jag kommer i min nya blogg syssla med det jag tidigare gjort.. att blogga om min vardag! Dock lovar jag mer bilder! Har också stora förhoppningar om att jag ska hålla er uppdaterade med musik, film, mode mm! (haha, vi får väl se!!)

Nu när blodninbella är ute ur bloggvärlden är det maelins tur att erövra er läsare.. och då måste jag ju ha något att komma med! :) jajamän.. Blondinbellas 500 000 läsare ska bli maelins (för nävarande sisådär 20 läsare)!! :)

Gott folk. Ikväll blir inte mer gjort, nu ska jag (som vanligt) titta Scrubs och sova! Netdoktor får vila ikväll.. har just i denna minut ingen sjukdom jag behöver kolla upp! :)

Så kära vänner! maelin is back in a new shape! Sov sött kära medborgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0