Alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt..Det berättar att du saknar mig inatt, det gör jag med.

God kväll!

Sitter här med plugget! är riktigt effektiv, har på ca 40 minuter fått ihop nästan en hel sida! Tack för den! :) Fick för mig (innan jag skulle ta tag i plugget..gör allt för att slippa) att jag äntligen skulle sy dom där kuddfodralen till mina soffkuddar, av tyget jag haft legat i garderoben i ett år. Så fram med tyget, klippa och dona.. (vet ju så väl att jag inte har någon symaskin, så fattar inte vad jag tänkte mig).. Påbörja själva syningen (för hand då såklart) med gott mod och tänker att "det här kommer ju inte ta lång tid".. Nävisst, när jag sytt 1/4 av den ena sidan så ger jag upp med insikten att detta kommer ta sisådär 5 dygn. Så inga nya kuddfodral idag heller.

Har varit och tränat poweryoga med Natalie och Anna ikväll. Hej smidig som ett kylskåp! Men förhoppningsvis kommer det bidra till att man blir lite smidigare och vigare vartefter! Kanske som en liten micro eller nåt? Jag är nöjd så länge jag slipper kylskåpet.

Imorgon blir det till att träna spinning/krafttag! Hoppas mitt knä klarar det! Mina tidigare läkare/rehabmänniskor har sagt att cykling är bra ju! (okej spinning VS cykling?) Och vid krafttag så gör man ju bara jobbiga saker med biceps och sånt! Så det ska nog gå kanon!

Okej.. frågan är nu - återgå till pluggandet eller gå och lägga mig och kolla scrubs? Hmm.. svårt val.

Ni som varit uppmärksamma har kanske märkt att jag citerat fraser ur Winnerbäcklåtar de senaste inläggen? Har kommit in i en Lasse-period igen! Hans musik är underbar!

God natt kära vänner! Sov sött!



Åh! Vill utomlands och bli brun! kanske i sommar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0